מתארחים יקרים,
אנו מודעים לכך שבמדריך הפסגה ישנם צימרים לא מעטים הזוכים לציונים הגבוהים מהסף הדרוש להופעה באתר (8.0). אנו גם שמחים לספר כי הציון הממוצע של גולשים בפורום צימרים זה הנו גבוה במיוחד (מעל 9.0- ראו צימרים מומלצים במיוחד במדור "צימרים נבחרים"). לידיעתכם, הציון המקסימלי שאותו ניתן להעניק לצימר הנו 9.81. הסיבה היא כי איננו מאמינים שיש דבר כזה "צימר מושלם לחלוטין" אשר אין בו דבר הניתן לשיפור.
1. לחוות הדעת אשר תכניסו כאן יהיה משקל מכריע על דירוגו ומיקומו של הצימר בטבלת "נבחרי הגולשים" בדף הראשי, ובמדור "צימרים נבחרים". יהיה קישור לחוות הדעת שלכם מכל דף צימר/ מתחם נופש.
2. יוקפאו/ יוסרו הודעות במקרים הבאים:
א. יש למסור פרטים מלאים ונכונים בעת מילוי חוות הדעת. אם בירור עם בעל הצימר יעלה שישנן עובדות שלא צוינו בחוות דעתכם, או לחילופין, אם בירור שלנו יעלה כי הכתיבה אינה משקפת את המציאות, ניצור עמכם קשר ונודיע לכם על פסילת הודעתכם. חשוב לנו מאוד שהגולשים ישמשו כזרוע ביקורתית ארוכת טווח ולכן אנחנו נותנים לחוות הדעת בפורום משקל רב. לכן גם התעקשותנו שמי שלוקח על עצמו משימה כזו, יעשה אותה בשקיפות מלאה.
ב. הכתיבה פתוחה אך ורק לחברי קהילת הנופשים של מדריך הפסגה אשר הזמינו את הנופש דרך המדריך.
ג. ניתן לכתוב חוות דעת רק על צימרים בהם שהיתם והתארחתם בפועל.
ד. יוסרו ביקורות מתחת לדירוג 8.0, על נופש שהתבצע לפני למעלה מ-30 יום ממועד פרסום ההודעה- משום שלא ניתן לבדוק כיאות מול בעלי הצימר נתונים שהתיישנו.
ה. יוסרו ביקורות ללא פרטים מזהים תקינים. על מנת לאמת את ההודעות, הנכם מתבקשים להשאיר בטופס הדירוג כתובת דוא"ל אשר תישאר חסוייה עמנו, הננו מבצעים אימות מדגמי לההודעות.
ו. יוסרו הודעות המכילות ביטויים פוגעניים אשר לא ראוייים למסגרת הפורום.
ז. יוסרו הודעות בעלות אופי פרסומי.
ח. אין לדרג פעמיים את אותו מועד נופש.
ט. יוסרו חוות דעת מביקור שנערך לפני תקופה של יותר מ-6 חודשים
3. במידה וביקורת זכתה לציון של פחות מ-8.0, הביקורת תוקפא אוטומטית לפרק זמן, אשר במהלכו יתכן שיערך בירור מול המארחים ומול המתארח. ע"פ תוצאות הבירור תחליט המערכת באם לפרסם את ההודעה. במידה ומסיבה מסויימת יוחלט כי ההודעה אינה עומדת בתנאי התקנון, היא תוקפא והודעה תועבר לגולש ע"פ פרטי הקשר אותם הזין. שימו לב! בעת בירור- יתכן שתועבר כתובת הדוא"ל של הגולש ושמו המלא לבעלי הצימר, ע"מ לאפשר למערכת לוודא שהגולש אכן התארח.
4 המערכת אינה אחראית על תוכן ההודעות בפורום, והאחריות על פגיעה בצד ג' תהיה על הגולש בלבד. מבלי להסיר את האחריות מהגולש, המערכת רשאית להסיר ע"פ שיקול דעתה ביטויים פוגעניים מחוות דעת אשר יפורסמו.
לתשומת לבכם, בנוגע לתלונות, בקשות וייעוץ בבחירת צימרים מן המדריך ניתן לפנות גם בטלפון ישירות למערכת: 053-7102700 או באמצעות המייל: nofesh@hapisga.co.il או דרך "צור קשר" בתחתית האתר.
אנו מאחלים לכם חוויה נעימה!